Kesakitan dalam kebahagian

Salah aku agaknya. Mudah sangat terima dia. Bila suatu malam tu kau sangat rindukan dia dan kau berharap semuanya akan kembali macam dulu. Kemudian dia datang pada kau keesokkan harinya. Kau mesti akan terima dia kan? Sebab ni yang kau inginkan. Ye, ni yang terjadi pada aku. Dia datang semula dalam hidup aku. Aku gembira sangat. Sampai aku tak tahu macam mana aku nak luahkan segalanya. Dekat setahun aku tunggu dia. Dalam pada aku move on, sebenarnya aku masih mengharapkan sebuah keajaiban. Tapi sayang, tak lama pun rasa tu bertahan. Sebab aku mula sedar, kehadiran dia hanya seketika. Dia takkan lama dalam hidup aku. Aku tahu sangat kehadiran dia sebenarnya bukanlah satu kebahagian tapi lebih kepada derita. Mungkin sekarang dah tiba masanya untuk aku lepaskan derita dalam kebahagian dari dia

Comments

Popular Posts